sâmbătă, 2 noiembrie 2013

CHESTIONAR DESPRE DISCRIMINARE


Citeşte fiecare propoziţie şi decide cât de corect descrie şcoala ta ….alegând unul din răspunsurile din casetă.

1 – nu/niciodată
2 – rar
3 – adesea
4 – da/întotdeauna

_____1. Şcoala mea este un loc unde elevii sunt în siguranţă şi securitate.

_____2. Membrii comunităţii şcolare nu sunt discriminaţi din cauza stilului de viaţă pe care l-au ales, aşa ca maniera de îmbrăcare, asocierea cu anumiţi oameni şi activităţile extraşcolare.

_____3. Şcoala mea promovează accesul egal, resurse şi activităţi pentru toţi elevii.

_____4. Membrii comunităţii şcolare se vor opune acţiunilor, materialelor sau remarcilor discriminatorii sau înjositoare în şcoală.

_____5. Când apar conflicte, noi încercăm să le rezolvăm într-o manieră nonviolentă şi cooperantă.

_____6. În problemele legate de disciplină (inclusiv suspendarea şi exmatricularea) toţi au parte de un tratament just, imparţial în determinarea vinovăţiei lor şi repartizarea pedepselor.

_____7. O persoană acuzată de delict este considerată nevinovată până la demonstrarea vinovăţiei.

_____8. Spaţiul meu personal şi lucrurile mele sunt respectate.

_____9. Comunitatea mea şcolară salută elevii, profesorii, administratorii din diverse medii şi culturi.

_____10. Membrii şcolii mele au posibilitatea să participe (individual şi prin asociaţii) în procesele democratice de luare a deciziilor pentru a dezvolta politicile şi regulile şcolii.

_____11. Membrii comunităţii mele şcolare au timp pentru a se odihni în timpul zilei de şcoală şi lucrează în ore rezonabile în condiţii decente de lucru.

_____12. Eu îmi asum responsabilitatea să asigur ca în şcoala mea nimeni să nu discrimineze şi toţi să se comporte în felul care se promovează siguranţa şi bunăstarea comunităţii mele şcolare.

Campania europenă

,,Fare Football People Action Weeks 2013 ”

against racism and discrimination

,,Săptămâna de acţiune împotriva rasismului şi discriminării” 

15 - 29 octombrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu