duminică, 20 ianuarie 2013

CONCURS INTERJUDETEAN JURNALISTII OLIMPICI


Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului

Inspectoratul Școlar Județean Buzău

ȘCOALA GIMNAZIALĂ ZIDURI

                                                                                                       

INVITAȚIE

Școala Gimnaziala Ziduri vă invită să participați la

concursUL INTERJUDETEAN Jurnaliștii olimpici

Concurs de redactare de articole pe tema olimpismului, tolerantei si fair-play-ului

activitate a proiectului educativ interjudetean  “cercul olimpic – o punte spre prietenie, toleranta si fair-play”

Ediţia a II-a,  ZIDURI - BUZĂU – 10 februarie 2013

 


Parteneri: Școala Gimnazială Slobozia Bradului, jud. Vrancea; Școala Gimnazială ”Regele Mihai I” sector 6, București; Școala Gimnazială Păulești, jud. Satu Mare; Școala Gimnazială ”Tiberiu Morariu” Salva, jud. Bistrița Năsăud; Școala Gimnazială Buda, jud. Buzău; Școala Gimnazială Valea Râmnicului, jud. Buzău; Școala Gimnazială Cochirleanca, jud. Buzău; Școala Gimnazială ”Inv. Clemența Beșchea” Căpățânești, com. Mărăcineni, jud. Buzău; Școala Gimnazială Puiești, jud. Buzău; GPN nr. 18 Buzău; Școala Gimnazială Nr. 3 Rm. Sărat, jud. Buzău; Școala Gimnazială Săpoca, jud. Buzău, Academia olimpica romana –filiala Buzău; Primăria comunei Ziduri, jud. Buzau

REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE

Concurs interjudetean

Jurnaliștii olimpici

Concurs de redactare de articole pe tema olimpismului, tolerantei si fair-play-ului

Activitate a proiectului educativ interjudetean  “cercul olimpic – o punte spre prietenie, toleranta si fair-play”

Ediţia a II-a,  ZIDURI - BUZĂU – 10 februarie 2013

 

 

CAP. I  ÎNSCRIERE

Art. 1. (1) Se pot înscrie în concurs elevi ai claselor I-XII din şcoala organizatoare,  şcolile/grădiniţele partenere, alte grădiniţe, şcoli, cluburi, palate ale copiilor, şcoli de artă din ţară, la următoarele tematici*:

                  - olimpismul /istoric

                  - toleranta

                  - fair-play

* Lucrările primite din partea elevilor care frecventează  cursuri de specialitate (cluburi, palate ale copiilor şi şcoli de artă) vor intra separat în concurs.

 (2) Formularul de înscriere, pentru fiecare cadru didactic îndrumător, va fi completat şi trimis alături de lucrările elevilor prin poştă, la adresa:

Şcoala Gimnazialǎ Ziduri, com. Ziduri, jud. Buzǎu, cod 127720,

cu specificatia : PENTRU CONCURS

(3) Lucrările care nu vor fi însoţite de formulare de înscriere complete nu vor intra în concurs.

(4)Plicul cu lucrările elevilor poate fi predat şi cadrelor didactice organizatoare.

(5) Data limită pentru trimiterea/depunerea lucrărilor pentru concurs: 04.02 2013 (data poştei).

(6) Pentru organizarea concursului nu se percepe taxă.

           

CAP. II  PARTICIPARE

      Art. 2. (1) Fiecare clasă poate participa cu un număr de maxim 3 lucrări din aceeaşi categorie sau 3 lucrări din categorii diferite, respectând tema concursului şi încadrându-se în titulatura genericǎ a concursului.

(2) Pe verso, fiecare lucrare va avea o etichetă care să conţină cu majuscule următoarele:

      Titlul lucrării:......................................................

      Numele şi prenumele elevului:.........................................................

      Clasa:.............................

      Şcoala:......................................................................

      Localitatea:...............................................................

      Judeţul:.....................................................................

      Numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător: ..........................................

(3) Lucrările înscrise  în concurs nu se restituie.    

(4) Plicul va conţine lucrǎrile participanţilor, fişa de înscriere completatǎ corect, având  precizarea modalitǎţii de comunicare cu organizatorii concursului.                                                           

(5) Concurenţii care optează pentru modalitatea de participare prin expedierea lucrărilor (poştă), vor trimite în pachetul cu lucrări şi un plic timbrat corespunzător, autoadresat .

(6) Pentru concurenţii care aleg sǎ trimitǎ mai multe lucrǎri din aceeaşi unitate şcolarǎ, a se avea în vedere timbrarea corespunzǎtoare. Timbrarea corespunzatoare inseamna calculul greutatii plicului la intoarcere, avand in vedere faptul ca fiecare elev va primi o diploma (fie ca este premiu, conform jurizǎrii, fie de participare), iar fiecare cadru didactic va avea în plic diplome conform cu numarului de lucrari trimise dar nu mai mult de trei pe clasǎ.

(7) Se acceptǎ lucrǎri de grup cu menţionarea pe fişa de înscriere.

 

CAP. III  EVALUARE

Art. 3 Organizatorul va înființa o Comisie de organizare și evaluare a activității, înaintată spre avizare inspectorului responsabil cu activitatea educativă înainte de desfǎşurarea Concursului care va urmǎri desfǎsurarea corectǎ şi a concursului şi aplicarea Regulamentului.

Art. 4 Juriul va fi compus din specialişti ai instituţiilor partenere, iar componenţa acestuia va fi aprobatǎ de I.S.J. Buzǎu în perioada 25-29.01.2013

Art. 5 Jurizarea va fi realizată în data de 10.02.2013, pe baza criteriilor detaliate, iar notele vor fi înregistrate în borderourile puse la dispoziţie comisiei de organizator.

Art. 6 Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiuni pentru fiecare nivel de clasă, la fiecare secţiune/tematică în procent de maxim 25% din numǎrul total de participanţi şi diplome de participare tuturor elevilor participanţi.

Art. 7 Se vor  acorda diplome speciale din partea Primăriei Ziduri comisiilor şi consiliilor şcolare, dar nu mai mult de 2 pe secţiune şi nivel de studiu.

Art. 8 Cadrele didactice îndrumătoare vor  primi adeverinţe care atestǎ pregǎtirea elevilor pentru concurs.

Art. 9 Diploma care se va transmite electronic va conţine în subsol urmǎtoarea notǎ: „Diploma este valabilǎ numai însoţitǎ de tabelul nominal cu câştigǎtorii‟ şi va fi transmisǎ participanţilor alǎturi de lista cu elevii câştigǎtori. Acest document va fi înregistrat şi certificat de I.S.J. Buzǎu

Art. 10 Se vor lua în considerare lucrări efectuate numai de elevi.

Art. 11 Nu se admit contestaţii.

Art. 12 Diplomele vor fi acordate în cadrul unei festivităţi de premiere, în data de 10.02.2013, iar pentru concurenţii şi îndrumătorii care nu pot participa, acestea vor fi expediate până la data de  30 aprilie 2013.

CAP. III  DISEMINARE

Se vor realiza următoarele activităţi de diseminare:

            - tipărire şi răspândire de materiale informative (afişe, foi volante, broşura concursului);

            - articole publicate în revista școlii ”Univers Școlar”  și în presa locala buzoiana;

            -prezentarea portofoliului şi a Raportului final în cadrul Cercurilor pedagogice judeţene, la cursurile de formare continuă;

            -informări postate pe site-ul www.didactic.ro la secţiunea „Ştiri“, pe pagina şcolii organizatoare şi pe blogul concursului http://olimpicii.blogspot.com/

 

 

 
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
la
Concursul de redactare de articole pe tema olimpismului, tolerantei si fair-play-ului
Jurnaliștii olimpici
Activitate a proiectului educativ interjudetean  “cercul olimpic – o punte spre prietenie, toleranta si fair-play”
Ediţia a II-a,  ZIDURI - BUZĂU – 10 februarie 2013

 
          Numele îndrumătorului:………………………………………………..
         Prenumele îndrumătorului: ………………………………………………..
         Specialitatea/funcţia: ………………………………………………..
         Unitatea de învăţământ: ………………………………………………..
         Adresa unităţii de învăţământ: ………………………………………………..
         Adresă e-mail: ………………………………………………..

Pentru o corespondenţǎ eficientǎ:

Vǎ rugǎm sǎ completaţi numai una* dintre cele douǎ situaţii corespunzǎtoare cazului dumneavoastrǎ:

Voi primi diplomele prin poştǎ pentru cǎ am trimis un plic timbrat pe care am specificat urmǎtoarea adresǎ corectǎ:
........................................................................................................................................................................................................................

SAU

Voi primi diplomele pe mail la urmǎtoarea adresǎ** corectǎ deoarece nu am trimis plic autoadresat: ………………………………………………..

 
Elevi participanţi:

Nr crt.
Numele şi prenumele elevului***
Clasa
Secţiunea
Titlul lucrării
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Semnătura cadrului didactic,

 

*Nu se trimit diplomele în ambele situaţii.

**Insistǎm pe caligrafierea lizibilǎ a adresei de mail

***Se acceptǎ maxim trei lucrǎri pe clasǎ.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu